reklama

Homosexualita – choroba alebo prirodzenosť?

Téma homosexuality sa rozbehla v poslednej dobe napríklad zákonom o registrovaných partnerstvách, ktorý bol prijatý v Českej republike. No poriadne som sa tým začala zaoberať až pri písaní jednej eseje na angličtine, s témou, či povoliť homosexuálnym párom adopciu detí. Bola som veľmi prekvapená názormi niektorých mojich spolužiakov na homosexualitu. Nad pripomienkami, že je to choroba a treba ich liečiť som len neveriacky krútila hlavou. Čo si teda o tom vlastne myslím? To by som aj ja rada vedela...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (238)

Myslím, že je to veľmi diskutabilná téma. A ani ja nemám úplne vyhranený názor. No jednoznačne si nemyslím, že je to choroba. Tí ľudia za to nemôžu a nedá sa s tým nič robiť. Potláčaním môžu vzniknúť len ďalšie problémy. Ale nepovažujem to ani za normálne. Nechcem nikoho uraziť, no myslím, že pôvodne sme boli stvorení ako muž a žena, so schopnosťou rozmnožovať sa a tak by to v ideálnom prípade malo fungovať. Príroda to tak chcela. No nefunguje to tak. Homosexuáli naozaj existujú a ako som už povedala, nemôžu za to. Aj to zariadila príroda, preto by sme proti tomu nemali bojovať a homosexuálov odsudzovať. Skôr naopak. Dnešná spoločnosť sa tvári veľmi tolerantne, no skutočnosť je často veľmi odlišná. Stačí len ísť medzi obyčajných ľudí, ktorý sa nemusia báť, že svojim názorom urazia a sprotivia si istú skupinu ľuďí, ako politici či diplomati a veľvyslanci. A tento problém sa netýka len homosexuálov, ale aj ľudí s inou farbou pleti či vierovyznaním. Predstavitelia západných štátov veľmi propagujú rasovú znášanlivosť, no ľudia to tak proste necítia. A niektorým sa ani nečudujem, ale o tom niekedy inokedy. Ale čo som týmto článkom vlastne chcela povedať? Že tolerancia je veľmi dôležitá a že by sme nemali odcudzovať ľudí, ktorí sú iní ako mi, minimálne kým ich nespoznáme.

Michaela Hejná

Michaela Hejná

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milé, sympatické, pekné, inteligentné a hlavne skromné dievča :)Má 17, študuje na osemročnom gymnáziu v BA. Rada číta, lyžuje, hrá volejbal a spí, nemá rada umýanie okien, závisť a hlúpe filmy. Jej najväčším životným snom je precestovať celý svet... Zoznam autorových rubrík:  Môj malý svetVeľký svet nás všetkýchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu