reklama

Neviem, čo všetci majú proti Petržálke...

Väčšinou, keď poviem, že bývam Petržalke, stretnem sa so sústrastnými pohľadmi a reakciami typu „nechcel by som“ a podobne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

No v podstate ani neviem prečo...Asi to bude nejaký predsudok, niečo zafixované v ľuďoch, že keď sa povie Petržálka, predstavia si betónovú džungľu ( to je skôr podľa mňa Staré mesto), špinavé ulice a deviantov na každom rohu, ale nie je to tak. Keď sa pozriem z balkóna, vidím toľko stromov, trávy a zelene, koľko by som v iných častiach Bratislavy dlho hľadala. Dajú sa tu robiť pekné prechádzky, napríklad okolo dostihovej dráhy, v Sade Janka Kráľa alebo popri Chorvátskom ramene. A nesmiem zabudnúť na hrádzu, ktorej možnosti pohybovo sa vyžiť využíva celá Bratislava. Nechcem ju ale zasa idealizovať, nie všetko je perfektné. Samozrejme, sú aj miesta, kde by som sa sama v noci bála, ale také sú predsa všade. Cítim sa tu vcelku bezpečne a poľa mňa sú v Bratislave aj omnoho škaredšie a nebezpečnejšie miesta. Keby som to mala zhrnúť, páči sa mi bývať tu. Mám tu všetko, čo potrebujem a do mesta je to tiež veľmi blízko. Samozrejme, nie je to môj ideál, ale žiť sa tu dá a to vcelku slušne a pokojne, alebo podľa potreby rušne a zábavne. Stačí si len vybrať.Tak čo, podarilo sa mi aspoň trochu zlepšiť tú zlú povesť, ktorú Petržálka úplne neprávom vyfasovala?

Michaela Hejná

Michaela Hejná

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milé, sympatické, pekné, inteligentné a hlavne skromné dievča :)Má 17, študuje na osemročnom gymnáziu v BA. Rada číta, lyžuje, hrá volejbal a spí, nemá rada umýanie okien, závisť a hlúpe filmy. Jej najväčším životným snom je precestovať celý svet... Zoznam autorových rubrík:  Môj malý svetVeľký svet nás všetkýchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu