reklama

Moje 4 veci...(finally:)

Po dlhom odkladaní som sa konečne odhodlala, tak dúfam, že to bude stáť za tú námahu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

4 veci, ktoré mi robia radosť každý deň:o môj milovaný mp3 prehrávačo foťáko voňavkao nové číslo časopisu .týždeň 4 veci, bez ktorých si neviem predstaviť svet:o dopravné prostriedkyo elektrina – od toho sa odvíja všetko, ostatné výdobytky technikyo horyo komunikácia s priateľmi (a ľuďmi všeobecne)4 veci, bez ktorých si ho, naopak, v pohode predstaviť viem:o insekty rôzneho druhuo závisťo fyzika (a tiež pán profesor...)o žehlenie4 veci, ktoré ma v posledenej dobe úplne dostali:o streetball – wow!o internet – ach jaj, ja závislák:)o Oasis (som skorá, ja viem....)oODM4 stránky, ktoré navštevujem každý deň:o blog.sme.sko BOOM – join the communityo icq.com, kedže sa uz asi týždeň snažím stiahnuť si icq, momentálne aby som zistila, prečo mi nejde prihlásiť sa (odpoveď nenachádzam :(o hotmail, kôli msn a a mailom...4 najoblúbenejšie vône:o čerstvo pokosená trávao zem po daždio levandulové vonné sviečkyo Esprit Collection Woman4 stavy počasia, ktoré úplne milujem:o tesne po daždi, hlavne na jar, keď je vzduch taký svieži (ideálne na prechádzky...)o nádherne slnečno a teplo ale iba ak som v blízkosti nejakej vody, do ktorej môžem hocikedy skočiť:)o zimný večer, keď jemne sneží (tiež ideálne na prechádzky...)o ohromná obrovská búrka so silným vetrom, hromami a bleskami (ale iba ak ju sledujem z tepla domova:)4 jedlá, pre ktoré by som aj vraždila:o ocove zemiakové plackyo bryndzové halušky (hlavne z tej úžasnej koliby pri Vyhniach)o toastíky (tie môžem hocikedy a hocikde:)o lusine cookies (mňam:)4 najkrajšie miesta na akých som kedy bola a kam sa chcem v budúcnosti určite vrátiť:o Monterosso – na západnom pobreží Talianska, blízko pri Piseo Sauris – malá dedinka v talianskych Alpách známa výrobou výbornej salámy a tradičnými Sagrami (niečo na spôsob slovenských jarmokov)o Ovaro – taktiež malá dedinka obklopená nádherným prostredím Dolomitovo Schladming, Dachstein – fantastická lyžovačka s úžasným výhľadom na nádhernú panorámu4 miesta, na ktorých som ešte nebola, no určite sa tam chcem raz pozrieť:o egyptské pyramídyo Rímo Izraelo Moskva4 kapely, ktorých hudbu môžem počúvať od rána do večera (lebo jej majú strašne vela;)o Depeche Modeo Oasiso Bon Jovi – najmä tie staršie albumyo a samozrejme starý dobrý Queen4 veci, ktoré si najviac cením - z tých, čo mámo zdravieo rodičia a v podstate celá rodinao priatelia o dostatok peňazí na všetko čo potrebujem4 veci, ktoré nepatria medzi moje silné stránky:o držanie diét – už som sa na to vykašlala, som aká som...o nemčina – pomóóóóco gymnastika a podobné divné vecio nadvezovanie nových kontaktov...radšej prenechám iným4 obľúbené knihy ( okrem Harryho Pottera a Pána prsteňov, ktoré navždy ostanú v mojom srdci:)o Mandolína kapitána Corellihoo Noc v Lisaboneo Poviedky od Roala Dahlao English is easy, Csaba is dead4 obľúbené filmy:o Beautiful mindo Forrest Gumpo Pýcha a predsudoko Memento (typ od Hanice)4 filmy, ktoré som videl už nespočetne veľa krát a určite si ich ešte veľa krát pozriem:o Nepobozkanáo Coyote Uglyo Ako vytrhnúť veľrybe stoličku, Ako dostať tatínka do polepšovnyo Pelíšky4 obľúbené pesničky:o She´s like the wind (soundtrack k Hriešnemu tancu)o Gangsta´s paradise – Coolioo Me and my Monkey – Robbie Williamso Believe – Chemical Brothers4 obľúbené kozmetické prípravky:o voňavé sprchovacie gélyo také tie rozpustné guličky do kúpeľao kokosový telový peeling o krém na ruky (kamill:)4 americké seriály, ktoré úplne milujem:o Gilmore girlso CSI, Kriminálka Las Vegaso Aliaso Sudkyňa Amy4 najpoužívanejšie klávesy a klávesové skratky:o ctrl+co ctrl+vo alt+64o enter:)4 ľudia, ktorých 4 veci by som si rada prečítala:o Ivan VykočiloSabinkao Dávid KrálikoKajka

Michaela Hejná

Michaela Hejná

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milé, sympatické, pekné, inteligentné a hlavne skromné dievča :)Má 17, študuje na osemročnom gymnáziu v BA. Rada číta, lyžuje, hrá volejbal a spí, nemá rada umýanie okien, závisť a hlúpe filmy. Jej najväčším životným snom je precestovať celý svet... Zoznam autorových rubrík:  Môj malý svetVeľký svet nás všetkýchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu